Bluepaper: Creating Personalized E-commerce 2022

Hoe maak je van personalisatie een succes?

Als je alle personalisatietechnieken wilt inzetten die voorhanden zijn, dan raak je al snel het spoor bijster. Wil je succesvol zijn met personalisatie dan is het volgens de expertgroep Creating Personalized E-commerce 2022 verstandig om je te focussen op de twee belangrijkste punten in je customer journey. Kijk wat je daarin aan personalisaties kunt toepassen en blijf leren van de resultaten. Maar liefst 31 experts laten zien hoe je van ‘gewone’ e-commerceactiviteiten succesvolle gepersonaliseerde e-commerce maakt.

In deze bluepaper krijg je in 11 heldere conclusies een goed beeld van wat je kunt verwachten als je met personalisatie aan de slag gaat, waar je rekening mee moet houden en wat de ervaringen van de experts zelf zijn. Ook een aanrader voor marketeers die niet in de e-commerce werken!

creating-personalized-ecommerce-lp
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  •  *
  • Met onze tweewekelijkse nieuwsbrief blijf je op de hoogte van het laatste nieuws over e‑mail marketing & marketing automation, acties en kennis­documenten van Spotler.
Go to top
Direct Contact