Met kanalen als Facebook en LinkedIn kun je heel gericht en eenvoudig nieuwe leads genereren. Maak je vervolgens de koppeling met je e-mail marketing automation, dan maak je je leadgeneratieproces nog veel krachtiger en efficiënter. Je kunt bijvoorbeeld direct en automatisch leads opvolgen en nurturen via e-mail. Wil jij weten hoe je dit doet? Arthur ten Have van Spotler vertelt je hier graag over. Hij neemt je mee in de mogelijkheden van social leadgeneratie en e-mail marketing automation, hij laat zien hoe het werkt en hoe je je e-mailbestand vergroot. Daarnaast laat hij mooie en inspirerende klantcases zien.
Deze webinar was onderdeel van ons online event Spotler Connect.
Bekijk het overzicht met alle sessie van Spotler Connect.
Heb je vragen naar aanleiding van het webinar? We beantwoorden je vragen graag. Neem contact op via [email protected] of via 088 – 103 09 00. Telefonisch zijn we op werkdagen van 09:00 – 17:30 uur bereikbaar.
Plan dan vrijblijvend een online demo met ons in. Onze experts denken graag met je mee, analyseren je huidige e-mail marketing en geven je praktisch advies om je e-mail marketing te verbeteren. We zullen ook meteen toelichten hoe je dit kunt bereiken met onze software.
Plan zelf een online demo inJe mag niet zomaar klanten mailen, daar zitten opt-in regels aan gebonden. We lichten graag toe wanneer je wel en niet mag mailen.
In 2024 gaan de strenge regels van Gmail in. Het is daardoor nog belangrijker dat je authenticatie op orde hebt en je de regels volgt.
Ieder jaar op 22 oktober “viert” de wereld de ironische Caps Lock-dag. Maar wist je al dat caps lock impact kan hebben op je e-mail opens?