Bekijk onze inspirerende e-mail marketing cases
Leer hoe VVV Texel met Spotler en het Customer Data Platform Squeezely fantastische resultaten bereikt.
Gerichte e-mailopvolging op cruciale touchpoints belangrijke inkomstenbron voor Neleman wijnen.
Voor bakfietsenmerk Babboe is e-mail een belangrijke factor voor online en offline klantenbinding. De koppeling tussen hun CRM-systeem en Spotler gesynchroniseerd alle verzamelden gegevens van belangstellenden en triggert e-mailflows.
Naviva Kraamzorg realiseert met SOLV en Spotler relevante e-mailcommunicatie die aansluiten op de customer life cycle.
Landelijk adviesbureau QSN informeert klanten proactief over ontwikkelingen en actualiteiten.
Full-servicepartner Fleurametz laat de klant automatisch de reis doorlopen die voor hem/haar geschikt is.
Werving- en selectiebureau Velde zet heel handig data in via een CRM-koppeling om goede mailcampagnes te maken.
Winkel en webshop Dille & Kamille behaalt meer rendement uit data-driven marketing campagnes door platformen te koppelen.
Premium bamboekledingmerk Bamigo richt eenvoudig en snel goede automatische e-mail campagnes in.
Hostingprovider Argeweb behaalt een converversieratio van ruim 5% door doelgerichte salesmalings te versturen.
Het vakantiehuis verhuurplatform Micazu verbetert de conversie van e-mail campagnes door de koppeling met een CDP. Met de koppeling kan Micazu automatische campagnes inzetten op contacten die eerder hebben geboekt of als ze bepaald gedrag vertonen op de website.
Een gerichte bundeling van data levert Cavallaro Napoli meer marketingresultaat en conversie op.
Het Stadsnieuws is voor iedere inwoner van de Gemeente Leiden een op maat gemaakte nieuwsbrief.
Het Genootschap Onze Taal genereerde veel nieuwe nieuwsbriefinschrijvingen door de subscribe pop-up in te zetten.
Exact zet Flowmailer succesvol in om een steeds groter wordende e-mailstromen op te lossen.
Elvy zet slim een koppeling met CRM in en maken gebruik van e-mailautomations, dynamische content en A/B-testen.
Brancheorganisatie ANBOS verstuurt op maat gemaakte e-mailcommunicatie naar alle aangesloten leden.
Hoe Zusss een consistente look en feel creëert op alle kanalen, transactionele e-mail commercieel inzet en de resultaten centraal analyseert.
DPD verbeterd met Flowmailer de aflevering van belangrijke e-mails waarmee klanten op de hoogte gehouden worden over de aflevering van hun pakketje.
Kledingmerk Profuomo realiseert relevantere mailcampagnes via een koppeling met een DMP.
AMI Kappers heeft een conversiestijging van 30% door verjaardagsmailings op te nemen in de marketingcommunicatiemix.
Woningcorporatie Mitros automatiseert reparatieverzoeken en behaald dankzij e‑mail marketing een groei van 46%.
Onze e-mail experts analyseren in een vrijblijvend adviesgesprek je huidige e-mail marketing activiteiten en denken graag met je mee hoe je dit kunt optimaliseren.
Plan een adviesgesprek inWil je eerst nog wat meer informatie? Vraag dan onze brochure aan.