De Heeren van Veertig Plus is een jong dynamisch bureau. Wij laten Marketing Automation werken! Dat doen we door onze klanten te helpen groeien naar een volwassen organisatie op het gebied van Marketing Automation. Hierbij staan het automatiseren van Customer Journeys en Customer Touchpoints centraal. Wij kennen 5 fases in de groei naar volwassenheid. Afhankelijk van ambitie, budget, kennisniveau en beschikbaarheid van resources, bieden wij onze diensten aan. Goed gereedschap is het halve werk. Daarom sluit Spotler perfect aan op onze dienstverlening.
De Dynamische Ordercampagne beslaat een complete customer journey. Vanaf de bestelling van een sample product, de follow up, tot aan het moment van beslissen, ontvangt de klant gedurende dit proces e‑mails die relevant zijn aan het moment en de context. Achterliggende gedachte is om potentiële afhaak in het proces te bespeuren en vinger aan de pols te houden ten aanzien van het beslismoment.
De eventmodule handelt alle administratieve en praktische zaken rond events af. Door de slimme opzet, kan via een wizard gemakkelijk een inschrijfpagina voor specifiek dát event worden gemaakt. Alle volgpagina’s, e‑mails etc. zijn vervolgens voorzien van dezelfde layout, headers etc. Badgeprinting, facturatie-exports, automatische follow up, SendToFriend en interface met SalesForce zijn tevens voorzien.