Krachtig In Marketing

Als zelfstandig en ervaren CRM en e-mailspecialist help ik grote en kleine organisaties met het succesvol inrichten van hun e-mailmarketingactiviteiten. Heb je hulp nodig bij het strategisch uitwerken van customer lifecycle journeys of ben je juist op zoek naar een kritische blik op bestaande (e-mail)campagnes met het oog op optimalisatiekansen? Ik ben jouw perfecte match.

Na jaren ervaring op te hebben gedaan aan zowel klant- als bureauzijde in verschillende branches heb ik bewust de keuze gemaakt om voor mezelf te beginnen. Ben jij op zoek naar kennis en extra handjes? Of wil je weten welke kansen er voor personalisatie en segmentatie liggen in jouw base? Neem dan contact met mij op. Met mijn sterke persoonlijkheid, no-nonens mentaliteit en jarenlange ervaring met o.a. Spotler help ik jou verder. Want, ik ben Krachtig In Marketing (K.I.M.).

Ga voor stragegisch sterke e-mailcampagnes

Optimalisatie e-mailmarketing

Hoe goed evalueer en analyseer jij je bestaande e-mailmarketingactiviteiten? Eén van de meeste gemaakte fouten in marketing is dat er na start van een campagne, niet meer gekeken wordt naar de impact. Zonde! Want juist daar ligt de kracht van optimaliseren.

Laat mij je e-mailverzending, -template of –campagnes analyseren en evalueren. Wedden dat er kansen liggen om de resultaten snel te verbeteren? Dankzij mijn jarenlange ervaring heb ik goed zicht op optimalisatiekansen en quick wins voor jouw e-mail(campagne)s. Daarbij kijk ik niet alleen naar resultaten op KPI niveau, maar ook naar relevantie voor de doelgroep. Zijn er kansen voor personalisatie, segmentatie, profielverrijking of zelfs extra life cycle campagnes? Ik ontdek het voor je.

Van strategisch advies tot roadmap

Een e-mailcampagne bedenk en bouw je niet zomaar. Een goede strategie is hierbij erg belangrijk. Welke doelen heb je voor ogen? Welke doelgroepen wil je bereiken en welke data en kanalen heb je tot je beschikking?

Als CRM specialist help ik jou om je customer journeys te visualiseren en de belangrijkste touchpoints inzichtelijk te maken. Door samen te kijken naar de doelen, doelgroepen en beschikbare data brengen we alle mogelijkheden in kaart. Door deze uit te werken in een concrete roadmap, zorg ik dat dit niet alleen bij ideeën blijft, maar ook daadwerkelijk wordt uitgevoerd.

Wat vind jij van Krachtig In Marketing?

Laat een beoordeling achter
  • Je e-mailadres wordt uitsluitend gebruikt voor verificatie en wordt niet getoond.

Krachtig In Marketing heeft nog geen beoordelingen

Go to top
Direct Contact