Spotler ontwikkelt en levert software voor data driven marketing automation.
Bekijk al onze softwareSpotler is meer dan alleen software. Wij bieden uitgebreide ondersteuning om succesvol te worden met je marketing.
Bekijk onze ondersteuningWe bieden marketingoplossingen voor alle grote en kleine(re) organisaties in elke branche.
Meer weten?Wij delen graag praktische kennis en inspiratie over (e-mail) marketing.
Bekijk de kennisbankSpotler ontwikkelt en levert software waarmee organisaties zo effectief mogelijk kunnen communiceren met hun doelgroepen.
Leadrs is in 2004 opgericht. Momenteel hebben we ongeveer 35 vaste B2B en B2C klanten die online marktleider zijn of in het traject zitten om het te worden. Onze klanten vallen onder uiteenlopende branches. Om belangenverstrengeling te voorkomen werken we altijd exclusief voor één klant per branche/regio.
Onder andere SEO, SEA, social advertising, webanalyse, usability, conversie optimalistie, leadnurturing en neuromarketing zijn middelen die we inzetten en met elkaar verbinden. We onderscheiden ons ten opzichte van andere online marketing bureaus doordat we koppelingen maken met data uit ERP en CRM systemen, zodat we in detail analyses kunnen maken welke leads ook klant worden. Conversie-attributie over kanalen heen brengen we in kaart, zodat we het effect van verschillende online kanalen ook kunnen zien en weten waar onze klanten hun marketingbudgetten op in moeten zetten.
Bij Leadrs is e‑mail marketing onlosmakelijk verbonden met het genereren van meer leads. We onderscheiden ons ten opzichte van andere online marketing bureaus doordat we koppelingen maken met data uit ERP en CRM systemen, zodat we in detail analyses kunnen maken welke leads ook klant worden. Hierdoor krijgen we inzicht in welke kanalen zorgen voor leads, en kijken we dus ook verder naar de kwaliteit van leads per kanaal. E‑mailmarketing is een effectief kanaal voor leadgeneratie, en zetten we dan ook veelvuldig in voor onze klanten.
Bij een e‑mail hoort natuurlijk sterke content. Wij ondersteunen onze klanten dan ook continu op het gebied van copywriting. Denk hierbij aan content voor websiteteksten, blogs, mailings, social media content, maar ook short copy zoals advertentieteksten. Met onze ervaring weten we met content de lezer te informeren of te overtuigen, afhankelijk van wat het doel is van de content. Hierbij nemen we ook altijd de best practices en learnings vanuit conversie optimalisatie mee.