no.dots werkt als digital agency exclusief voor merken en organisaties die hun eigen producten ontwikkelen en verkopen. Met krachtige digitale strategieën realiseren we groei.
We gebruiken daarvoor het door no.dots ontwikkelde Online Marketing Potential Canvas (OMPC). In het OMPC wordt ieder aspect van een succesvolle strategie bekeken: doelgroepbepaling, zichtbaarheid & advertising, contentcreatie en ambassadorship/retentie.
Met een team van tien mensen, en een gemiddelde leeftijd van 24, brengen we een jonge en brutale energie met ons mee.
Integriteit, leiderschap en passie zijn de kernwaardes die we leven en die je terugvindt in alles wat we doen. Merken met diezelfde waardes, met een ongeremde passie; dat is waar wij gek op zijn.
FranklinCovey de wereldmarktleider in het helpen van organisaties bij het behalen van resultaten waar een verandering van gedrag benodigd is. Ze zijn het meest bekend van het boek ‘The 7 habits of highly effective people’. no.dots ondersteunt FranklinCovey in hun zichtbaarheid, advertising en e‑mailmarketing.
Walra is een grote speler in huishoudtextiel voor consumenten. De samenwerking heeft een speciale plek in ons hart: de eerste website die we voor Walra gebouwd hebben, was één van onze eerste grote projecten ‘back in the day’ (2013). Voor Walra zijn wij verantwoordelijk voor de webshopontwikkeling en ondersteunen we in Walra’s zichtbaarheid en advertising.