Voor het 10e jaar stonden we in maart 2023 op de Webwinkel Vakdagen in de Jaarbeurs in Utrecht. Dit is het grootste e-commerce-event van de Benelux met alle digitale oplossingen onder één dak. Op de Webwinkel Vakdagen kan je de kennis, inspiratie en externe expertise opdoen om het maximale resultaat uit jouw digitale kanalen te halen. Naast dat we een prachtige nieuw stand hadden, hebben we ook 2 lezingen gegeven. 

Woensdag gaf Anja Schippers van mailmeisters en Sander Schadenberg van Neleman wijnen de sessie ‘Personalized automations to save the world’. Zij lieten zien hoe ze met 20 goed in elkaar ingerichte automations gecombineerde met commerciële nieuwsbrieven prospects en klanten verleiden tot conversie en ze nurturen tot aandeelhouders.

Donderdag gaf Sven van der Steeg van Blackstone en Tristan Albersen van Spotler de sessie ‘Starten met een Customer Data Platform: are you ready?’. Hoe behaal je winst door relevantie en personalisatie? Met een CDP verzamel je klantdata tijdens de verschillende fases in de customer journey en krijg je een 360 graden klantbeeld waar je direct op kunt inspelen. Tijdens deze sessie vertelde we de bezoekers hoe ze stap voor stap het beste kunnen starten met een CDP.

Heb je de lezingen gemist? Geen probleem! Download de prachtige klancase van Neleman wijnen met gemaakt of het handige stappenplan om te starten met een CDP.

Bekijk ons interview op WWVD 2023

Evaluatierapport WWVD 2023

Ieder jaar houdt de organisatie een enquête onder bezoekers, exposanten en sprekers over de Webwinkel Vakdagen. Hier een aantal opvallende resultaten en quotes.

Bron: Evaluatierapport Webwinkel Vakdagen 2023 door onafhankelijk onderzoeksbureau Markteffect

Kom naar de Webwinkel Vakdagen 2024

Wil je ook de Webwinkel Vakdagen bezoeken? Op woensdag 23 en donderdag 23 januari 2024 is het event weer in de Jaarbeurs in Utrecht. Hopelijk zien we je dan!