Donderdag 13 oktober 2022 is hét e-commerce kennisevent Shopping Today in DeFabrique in Utrecht. Ruim 60 topsprekers praten je bij over de laatste ontwikkelingen in de e-commerce branche met als doel ervoor te zorgen dat jouw webshop nog beter gaat presteren. Naast de 28 break-out sessies zijn er ook interessante keynotes van Meta, MediaMarkt, Plus Supermarkt en Paul Smit.

Je omzet maximaliseren met personalisatie, maar hoe?

Sinds maart hosten we samen met SPARQUE en Netprofiler een traject van ShoppingTomorrow. Met een groep van 31 experts wordt antwoord gegeven op een belangrijke en actuele vraag in de e-commerce:

Hoe kan ik als e-commerce organisatie personalisatie succesvol inzetten in mijn marketingaanpak om mijn omzet te maximaliseren?

Het antwoord op deze vraag is uitgewerkt in een bluepaper waarin alle bevindingen, onderzoeksresultaten en adviezen van de expertgroep samenkomen. Op donderdag 13 oktober tijdens Shopping Today wordt het bluepaper gelanceerd. Tijdens het Shopping Today event zullen Dyon Metselaar van Netprofiler en Dennie Post van Bol.com ook de bevindingen presenteren. Zij delen een personalisatie maturitymodel en de best pratices om personalisatie succesvol in te zetten.

Ben jij benieuwd naar de inzichten en best practices? Kom naar de sessie op Shopping Today. En ontvang als eerste het gratis bluepaper ‘Creating Personalized Ecommerce 2022’ door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

Sessie Creating Personalized E-commerce:
Donderdag 13 oktober 2022 om 11:00 – 11:30 uur
Bekijk meer informatie over de sessie op de website van Shopping Today

Koop je Shopping Today ticket

Benieuwd naar de laatste ontwikkelingen voor e-commere? Koop je Shopping Today ticket en bezoek het event.