Deze week is de 15e editie van de Emerce 100 verschenen. In de Emerce 100 wordt ieder jaar weergegeven hoe beslissers, ondernemers en marketeers uit de online marketing branche de prestaties beoordelen van diensten- en softwareleveranciers. Hierdoor bestaat de Emerce 100 uit tientallen categorieën waarin honderden bedrijven worden beoordeeld. En ook in 2020 heeft Spotler weer een topnotering behaald. Met trots kunnen wij zeggen dat de software van Spotler met maar liefst 4,5 ster is beoordeeld en daarom wederom tot de top van de (Nederlandse) ESP’s behoort.

Trots op topnotering Emerce 100

“Uiteraard zijn wij er trots op dat wij wederom zo’n hoge notering hebben in de Emerce 100. Het is niet niks om jaar na jaar een topnotering te behalen. Het zegt iets over de consistente kwaliteit die wij leveren en over de loyaliteit van onze klanten en partners. Het vertrouwen dat zij al jaren hebben in onze software, motiveert ons om onze dienstverlening steeds te blijven optimaliseren.” aldus Mark van den Berg, Manager Marketing en Partners bij Spotler.

Over het onderzoek

Ook voor de vijftiende editie is door de redactie van de Emerce 100 de samenwerking gezocht met onderzoeksbureau Motivaction. En net zoals ieder jaar hebben beslissers en ondernemers op het gebied van online marketing, ICT en e-business de prestaties van leveranciers van diensten rond e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar beoordeeld. Deze doelgroep bestaat uit lezers van Emerce en zijn afkomstig uit het adressenbestand van Emerce. Daarnaast komen respondenten uit het StemPunt-panel. In de periode van 16 oktober tot en met 11 november 2019 zijn 79.806 mensen per e-mail uitgenodigd om deel te nemen aan het onderzoek en zijn er nog eens 10.287 uitnodigingen zverstuurd naar StemPunt-respondenten. In totaal hebben 1.493 respondenten het onderzoek afgerond.