Donderdag 6 oktober organiseerde onze partner DAYLEE samen met Leadlogic, Visualchefs en Index Software de tweede editie van 0341 Digital in Bouw & Infrapark, Harderwijk. Als Gold sponsor was Spotler niet te missen! Naast de stand en gevulde Spotler goody bag was een team van 5 collega’s afgereisd naar Harderwijk. Onze collega Tim Bout mocht de aanwezigen tijdens een break-out sessie inspireren met de presentatie ‘Meer succes door personalisatie in e-mailcampagnes’.

Na alvast te zijn ingecheckt bij het Van der Valk hotel kwamen we om 17:00 uur aan op de locatie van het event en werden we ontvangen door Reinold Willemsma, de oprichter van DAYLEE. We hebben de stand opgezet en alles klaargezet voor het event. Vervolgens gingen we richting het kantoor van DAYLEE waar heerlijke Hollandse stamppotten klaarstonden voor de partners en sprekers. Natuurlijk kon een kleine fanatieke tafeltennis competitie voor ons vertrek naar de eventlocatie niet ontbreken.

Break-out 1

Tijdens de eerste break-out gingen een aantal van ons naar de sessie van Arnout Baas (voormalig marketingmanager van Dille & Kamille) die je alles vertelde over ‘Hoe bouw je een sterk merk?’. De andere collega’s zijn naar de sessie over de case van Zonweringfabriek; Disruptief van B2B naar B2C gegaan. Tijdens deze sessie zijn waardevolle inzichten gedeeld over alles wat komt kijken wanneer een fabrikant die enkel zijn producten via dealers (B2B) aanbiedt nu direct ook aan consumenten (B2C) wil gaan leveren.

Break-out 2

Tim mocht tijdens de tweede break-out sessie zijn presentatie ‘Meer succes door personalisatie in e-mailcampagnes’ geven in de grote zaal. Er was een grote opkomst en Tim gaf de presentatie zoals we van hem gewend zijn: vol enthousiasme, ontspannen en inspirerend.

Hij vertelde over de fases van e-mail marketing en deelde mooie voorbeelden. Door de aanwezigen live vragen te stellen via Mentimeter en de antwoorden te delen en te bespreken was er een leuke interactie tussen Tim en de aanwezige mensen.

Spotler presentatie Tim Bout_square

Break-out 3

De derde break-out werd verzorgd door keynote Mark Tuitert waarbij hij is ingegaan op persoonlijk leiderschap, teamwork & mindset. In een inspirerende sessie gaf hij een inkijkje hoe alles samen kan vallen tot Olympisch goud en hoe hij zelf is omgegaan met alle tegenslagen.

Netwerken met een borrel

Op het event waren naast marketeers ook veel bureaus en (bestaande) partners aanwezig. Op de netwerkborrel hebben we met verschillende mensen gesproken en was het mooi om te horen dat ze een duidelijker beeld hebben gekregen waarom je e-mail marketing moet inzetten.