Bekijk onze interessante webinars over e-mail marketing automation en leer meer over automatische campagnes, content maken, integraties en nog veel meer.
We hebben samen met onze partners het online event Spotler Connect georganiseerd waarbij klantdata en e-mail marketing centraal stonden. Bekijk hieronder de verschillende sessies en leer meer over hoe je data kunt gebruiken, hoe je automatische campagnes kunt inzetten en hoe je de e-mail marketing van jouw bedrijf kunt verbeteren.
Leer welke automatische campagnes jij moet inzetten. Met voorbeelden van klanten waarin data, segmenteren en personaliseren een grote rol spelen.
Personalisatie, segmentatie, e‑mailcampagnes automatisch laten starten, je data altijd up-to-date: je CRM en e‑mail marketing aan elkaar koppelen heeft veel voordelen.
Wil je weten hoe je meer omzet haalt door slimme personalisatie in te zetten door een CDP in te zetten? In deze webinar wordt daar uitgebreid over verteld.
Maak je leadgeneratieproces nog veel krachtiger en efficiënter door je e-mail marketing automation te koppelen aan de leadgeneratie van Facebook en LinkedIn.
Upgrade je e-mail marketingactiviteiten door het slim inzetten van data, unieke audiences en personalisatie in je e-mails. Leer hoe je dit kunt doen.
Data is de sleutel voor een succesvolle B2B leadgeneratie campagne, want campagnes worden steeds meer en meer data gedreven. Hoe ga je hier mee om?
Hoe kun je user generated content inzetten in je eigen marketingkanalen? En welke voordelen heeft het? Dat wordt in deze webinar duidelijk.
We organiseren ook veel losstaande webinars met onze partners. In deze webinars vertellen experts van Spotler en partners je meer over een specifiek onderwerp. Onze webinars helpen je om je kennis van e-mail marketing en gerelateerde onderwerpen te vergroten. We wensen je heel veel kijkplezier.
In dit webinar delen we de laatste campagne-inzichten en praktische tips én maak je kennis met onze softwaremodule Automations.
In dit webinar krijg je je uitleg over de verschillende fases van e-mail marketing en hoe je in iedere fase personalisatie inzet. Plus tips om op te vallen in de inbox!
Dit webinar is voor alle marketeers! We geven we tips om je Black Friday Campagne een extra boost te geven en helpen we om de after-blackfriday-dip te voorkomen.
Dit webinar is voor marketeers die met slimme personalisatie en segmentatie meer succes uit hun e‑mail marketing te halen. Laat je inspireren en ga aan de slag.
Hoe vind je het perfecte evenwicht in je communicatie in tijden van crisis? En hoe kun je de lezer blijven boeien? Daar gaan we uitgebreid op in met dit webinar.
Leer hoe je automatische e‑mailcampagnes kunt inzetten en welke stappen je moet nemen om een succesvolle e-mailcampagne in te richten.
Benieuwd hoe ons brein e-mails en landingspagina’s scant en leest? En hoe je ze kunt optimaliseren? We vertellen je er alles over en laten leuke voorbeelden zien.
Spotler en AFAS vertellen in dit webinar je alles over hoe je succesvol wordt met CRM en e-mail marketing en geven je inspirerende en praktische tips.
Wil jij weten hoe je slimmer kunt automatiseren en personaliseren? En wil je meer weten over data integraties, CDP’s en DMP’s en de verschillen tussen de systemen?
E-mail is een krachtig marketingkanaal om meer omzet te genereren in je webshop. Daar vertellen we je alles over en laten veel inspirerende voorbeelden zien.
Behaal meer resultaat door relevante content in te zetten in je nieuwsbrief en campagnes. We vertellen je hoe je personalisatie en segmentatie goed inzet.
Laat je dan inspireren door de e‑mail marketingactiviteiten van Mitra. Hoe hebben zij het ingericht, wat is hun strategie en welke resultaten behalen ze?
Laat je inspireren door het verhaal van vertellen Micazu en Squeezely over de kracht en hun ervaringen van een koppeling tussen consumer data platform en e-mail marketing.
We geven praktische tips en laten leuke voorbeelden zien van e‑mailcampagnes zodat je zelf aan de slag kunt met een gave feestdagenmailing.
Mathijs Kok gaat in zijn online event ‘Marketing Done Right’ met Mark van den Berg in op de veranderingen en uitdagingen van e-mail marketing automation.
Het trendrapport geeft inzicht in de uitdagingen, speerpunten en belangrijkste activiteiten van B2B-marketeers in Nederland. Bekijk de presentatie van het onderzoek.
Spotler organiseert regelmatig met partners nieuwe webinars en kennissessies.
Wil jij hier ook bij zijn?